مرکز تفریح و دانلود ( آندروید )

دانلود بازی ، تم ، والپیپر ، نرم افزار و زنگ موبایل ، داستان کوتاه ، تست هوش ، دانستنیها ، SMS و... ( آندروید )

مرکز تفریح و دانلود ( آندروید )

دانلود بازی ، تم ، والپیپر ، نرم افزار و زنگ موبایل ، داستان کوتاه ، تست هوش ، دانستنیها ، SMS و... ( آندروید )

امضا شناسی

کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضاء می کنند انسانهای منطقی هستند. 

 کسانی که بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می کنند دیر منطق را قبول می کنند و بیشتر غیر منطقی هستند. 

 کسانی که از خطوط عمودی استفاده می کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند . 

 کسانی که از خطوط افقی استفاده می کنند انسانهای منظم هستند. 

 کسانی که با فشار امضاء می کنند در کودکی سختی کشیده‌اند. 

 کسانی که پیچیده امضاء می کنند شکاک هستند.  

 کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می نویسند خودشان را در فامیل برتر می دانند. 

 کسانی که در امضای خود فامیل می نویسند دارای منزلت هستند. 

 کسانی که اسمشان را می نویسند و روی اسمشان خط می زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند . 

 کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می کنند، کسانی هستند که می خواهند به قله برسند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق تنها پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://faghat-ye-negah.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبت خیلی جالبه خیلی وقت بود یه وبلاگ قشنگ ندیده بودم . . . اگه دوس داشتی به من هم یه سری بزن[گل]
و اگه دوس داشتی پست اولمو(سلام)حتما بخون
در ضمن اگه به نظرت وبلاگ من زیبا باشه و دوس داشته باشی جون هر کسی که دوسش داری (توهمون پست اولم) به من امتیاز بهترین وبلاگ رو بده . . .
××××××××××××××××
تو در انجا ، من اینجا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم
به قربون دل صبرت بگردم / به دیدار شریفت انتظارم . . .[گل]
[گل]عاشق تنها[گل]
[نیشخند][چشمک][بدرود]

سلام
وبلاگ شما هم خیلی قشنگه
ممنون که به وبلاگم سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد