مرکز تفریح و دانلود ( آندروید )

دانلود بازی ، تم ، والپیپر ، نرم افزار و زنگ موبایل ، داستان کوتاه ، تست هوش ، دانستنیها ، SMS و... ( آندروید )

مرکز تفریح و دانلود ( آندروید )

دانلود بازی ، تم ، والپیپر ، نرم افزار و زنگ موبایل ، داستان کوتاه ، تست هوش ، دانستنیها ، SMS و... ( آندروید )

جوک و اس ام اس سری دوم

1-گلی گم کرده ام در باغ هستی ـــــــــ خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی.  

2-@@

@@@@@

@.   .   @@@@@

@  *    @@@@@@

@@@@@@@@@

@@@@@

| |      | | 

این بَبَیی فدات!!!. 

 

3- ببخشید از وزارت کشاورزی مزاحمتون شدم می خواستم بگم شما عنوان بهترین چغندر سال رو بدست اوردین. 

 

4-سلام من الان بالای یه برج وایسادم ، شوخی هم ندارم ، اگه بدونم دوستم نداری همین الان از همون بالا

.

.

.

.

.

.

با آسانسور میام پایین. 

 

5-ای پیتزای عشقم ! همبرگر قلبم و اسپاگتی افکارم! بیتو فلافلم!!  

6-###O<--<#####

پاشو الان قطار میاد از روت رد می شه...  پاشو از رو ریل ..  میمیریا!!...  همش چند وقته منو ندیدی این کارا چیه!  

7-ببین یکی می خواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟؟؟ 

8-اگه بگم دیوونتم 

اگه بگم دوست دارم

.

.

.

.برام پفک می خری؟  

9-اس ام اسیه!

O                 

|==\_SMS__

/\ \________|

اس ام اس کهنه...مسیج پاره...اس ام اس خالی...پیامک سوخته،خریداریم...  اس ام اسیه!  

 

10-غضنفر میخواسته گوسفنداشو بشماره،پاهاشونو میشمرده تقسیم بر4 می کرده! 

 

۱۱-غضنفر یتیم خونه می سازه فردا جلسه اولیا مربیان می زاره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد